• 4/5-03-2017 - Winter Trek 2017

  • Winter Trek 2017

    WINTER TREK 2017



    OPIS OGÓLNY

    Rozpoczęcie sezonu turystycznego na zachodniopomorskich szlakach turystyki off-road. Jedno/dwudniowa (opcjonalnie dla uczestnika) amatorska niekomercyjna impreza turystyczna off-road’owa. Dzień pierwszy to przejazd turystyczny trasami ZP OR w oparciu o trac’ki bez elementów konkurencji pomiędzy uczestnikami. Odcinek nocy (dla opcji dwudniowej) w formie gry terenowej „pogoń za lisem” jazda na koordynaty podawane SMS-em. Jazdy dzienne dnia drugiego, z elementami współzawodnictwa pomiędzy załogami. Stopień trudności generalnie turystyczny niemniej dużo zależeć będzie od aury.

    ORGANIZATOR:
    Stowarzyszenie Land Rover Club PL (ratownictwo)
    Stowarzyszenie Klub Aktywny (Drawsko Pomorskie)
    Ogólnopolskie Stowarzyszenie Turystyczno Historyczne Jazda 4x4 

    PARTNERZY:
    Miasto i Gmina Drawsko Pomorskie
    Stowarzyszenie 4x4 ZACHODNIOPOMORSKIE
    No i oczywiście wszyscy uczestnicy J

    PROGRAM

    04.03.2017
    Godzina 8.00 początek rejestracji uczestników.
    Godzina 8.45 odprawa startowa
    Godzina 9.00 9.30 start uczestników/wyjazd na trasę
    Godzina 9.00 – 18.00 przejazd trasy według track’ów (GPXlub KLM)
    Godzina ca 17 pożegnanie uczestników jednodniowych
    Godzina 18-19 zakwaterowanie uczestników dwudniowych
    Godzina 19.45 odprawa startowa uczestników „Pogoń za lisem” - zadanie punktowane.
    Godzina 20 start do „Pogoń za lisem”
    Godzina 24 zakończenie „Pogoń za lisem”

    05.03.2017
    Godzina 8.00 9.00 śniadanie
    Godzina 9.00 odprawa startowa
    Godzina 9.30 wyjazd na trasę. W zależności od warunków pogodowych przygotowana możliwość przejazdu przez trudniejsze odcinki terenowe. Uczestnicy po drodze zbierają foto punkty – zadanie punktowane do klasyfikacji. Jeżeli warunki pogodowe pozwolą, przygotowane będą dwa punkty trial –przejazd podlega ocenie punktowej. W przypadku zalegania śniegu triale nie będą realizowane.
    Godzina 17-18 koniec przejazdu. Ognisko, podsumowanie wyników, ogłoszenie zwycięzców. Losowanie nagród przeprowadzone wśród uczestników którzy spełnili warunki regulaminu nagród (patrz regulamin nagród) 
    Koniec imprezy

    REGULAMIN NAGRÓD

    Nagrody są LOSOWANE wśród uczestników którzy spełnią wymagania przystąpienia do losowania
    Wymagania wobec uczestników biorących udział w losowaniu
    1. udział w dwudniowej opcji imprezy
    2. przejechanie trasy potwierdzone pozyskaniem nie mniej niż 80% umieszczonych wzdłuż trasy SPK / Foto Punktów (80% liczone od poziomu trzech najlepszych uzyskanych wyników)
    3. stawiennictwo całej załogi oraz pojazdu zgłoszonego do udziału w miejscu zakończenia pomiędzy godziną 17.00 a 17.15 w celu zdania/kwalifikacji pozyskanych SPK
    4. nagroda jest jednostkowa, nagrody nie podlegają zamianie na kwoty pieniężne lub inne świadczenia. Z nagród może skorzystać wyłącznie zespół lub jego część tj osoby oficjalnie biorące udział w Winter Trek 2017. Dysponentem nagrody jest właściciel uczestniczącego pojazdu chyba, że przed losowaniem zrzecze się tego na rzecz innego uczestnika tego samego zespołu. Nagrody nie są zbywalne na rzecz osób trzecich*, zatem z nagrody może skorzystać osoba która nagrodę wylosowała, dopuszcza się udział osób trzecich po spełnieniu warunku podstawowego. Uczestnik wylosowany w której kol wiek z opcji nagród ma prawo do dalszego udziału w losowaniu nagród pozostałych.
    *-nie dotyczy pobytu w Maciejewie

    NAGRODY I FUNDATOR

    Udział w 44 ed Pomeranii (6-8 październik 2017) w grupie startowej „L” lub do wyboru/zamiennie 10 dniowy przewodnik po rumuńskich Karpatach (lipiec 2017). Fundator Stowarzyszenie: Land Rover Club PL (ratownictwo)
    Udział w imprezie Król Toru czerwiec 2017. Fundator Stowarzyszenie 4x4ZACHODNIOPOMORSKIE
    Udział w jednej z Wypraw na Wał Pomorski, Miedzyrzecki Rejon Umocniony lub Z biegiem Odry, termin dowolny zgodny z kalendarzem imprez http://www.jazda4x4.pl Fundator: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Turystyczno Historyczne Jazda 4x4 
    Pobyt dwu dniowy w Hotelu MACIEJEWO dla dwóch osób (voucher) fundator:
    Stowarzyszenie: 4x4ZACHODNIOPOMORSKIE

    REGULAMIN UDZIAŁU

    Udział samochodem terenowym z stosownym do potrzeb/umiejętności załogi wyposażeniem off-road.
    1. Pojazd zarejestrowany/ubezpieczony. Dopuszcza się wyłącznie pojazdy fabryczne lub fabryczne wyposażone w dodatkowe wyposażenie ale bez zmiany bryły nadwozia (inaczej mówiąc do imprezy nie dopuszczamy tzw obrzynów)
    2. Niezbędne wyposażenie pozostałe. Telefon do przyjmowania SMS-ów oraz łączności z organizatorem. GPS/NAVI współpracująca z plikami GPX lub KLM. Aparat fotograficzny do potwierdzania pozyskanych foto punktów. Stosowne do warunków obuwie i odzież z pakietem rezerwowym. Wyposażenie kuchenno/biwakowe oraz zapas wyżywienia adekwatny do potrzeb załogi. Latarki.
    3. Załoga (podstawowa) składa się z dwóch osób oraz ew dzieci do lat 15. Możliwy udział większej ilości osób w załodze ale w zgodzie z zapisem w dowodzie rejestracyjnym oraz za dopłatą składki podstawowej (patrz punkt: składka startowa)
    4. Udział w imprezie na zasadzie odpowiedzialności własnej. Uczestnik podpisuje na starcie stosowne oświadczenie.
    5. Udział w imprezie możliwy w opcji jedno lub dwudniowej (patrz program imprezy)
    6. Składka startowa podstawowa za udział w opcji jednodniowej wynosi 130 PLN (zł) od pojazdu oraz 30 zł od każdej dodatkowej osoby , za udział w opcji dwudniowej 250 zł od pojazdu oraz 30 zł od każdej dodatkowej osoby.
    7. Zakwaterowanie dla opcji dwudniowej. Rancho w Dolinie. Dobrosław. Tel 607 50 43 17 Rezerwacja noclegów i wyżywienia oraz wniesienie stosownych opłat we własnym zakresie. W ośrodku 17 pokoi przy czym spora ilość 4 osobowych. Prosimy o łączenie załóg i korzystanie z opcji 4 osobowej. Zakwaterowanie ze śniadaniem 60 zł osoba. Jest możliwość zamówienia obiado-kolacji (04.03)

    ZGŁOSZENIE / ZAKWALIFIKOWANIE DO UDZIAŁU:

    1. Zgłoszenie wstępne na adres mailowy: k.fabisiak@4x4-zachodniopomorskie.pl
    2. Po otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wpłata całości kwoty składki na konto podane w mailu zwrotnym.
    3. Zgłoszenie ważne tylko z wpłatą. Wpłata za udział w opcji dwudniowej do dnia 20.02 w opcji jednodniowej do 25.02
    4. Ilość miejsc w opcji dwudniowej ograniczona.
    5. W sprawach pozostałych pytania/informacje tel 603 74 44 50 Norbert Zbróg